The taste of hunting in BIRJAND (or brigand) with my remembrances

۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

تنهايي آخر هفته

سلام بر دوستان عزيز


اين چند روزه اينقدر سرم شلوغ بود كه اصلا اين شكار آخر هفته هم به من نچسبيد و نتونست حالمو جا بياره.هنوز كبكاي بيرجند اونطور كه بايد چربي نگرفتن.اما ازماه آتي فكر كنم زمان خوبي واسه شكار اونها باشه.با اين مشغله ها مجال ندارم كه خاطره شكار درست حسابي بگذارم.ناچارا بايد به همين عكسهاي بي كيفيت اكتفا كرد.



سياه سينه هاي در سايه

چند تا تيهو زدم كه به طور عجيبي گنده بودند.(حتي بزرگتر ازكبك!) براي مقايسه يه سياه سينه رو كنارشون گذاشتم

۵ نظر:

ناشناس گفت...

اشکار :
درود بر مرگان مهران
یک پرسش ، به نظر شما برای شکار تیهو و سینه سیاه و کبک بنتر نیست بجای پنج تیر پران از تفنگ دو لول استفاده شود تا به حریف شانسی هم بدهیم ؟
حالا اگر به شکار خرس و گرگ و گراز می رفتیم پنج تیر در حکم حافظ جان ما بود ولی 5 تیر ساچمه افشان به پرندگان کمی زیاد نیست ؟

عصبانی نشویر مرگان مهران
تنها نظری بود

دوستدار شما اشکار

آشنا گفت...

سلام آقاي حاجي
خوب من كه ميگم ما رو با خودتون ببرين واسه همينه.هم تنها نمي رين و هم ما حسابي سر حالتون مياريم!دلم براي آن سياه سينه هاي عكس اولي سوخت. خيلي مظلومند.راستي پدر هم سلام مي رساند و گفته كه بگم:«بي معرفت يه يادي از دوستان قديمي هم بكن»با من دعوا نكنين .خود جمله پدر رو نوشتم.
خدا حافظ

محمد كل گفت...

سلام بر مهران عزيز
آقا اين بخش نظرات مورد دارد!!!!كلي اينور آنور كادر كليك كردم تا بالاخره درست شد.آخه بي معرفت دلت مياد تنهايي بري شكار؟همش وعده ميدي اما هيچ وقت هم سرشون نيستي.

محمد گفت...

سلام
این منطقه شما عجب تیهو های درشتی داره.
دست خوش.
راستی ما معتاد خاطرات زیبای قوچ شما شدیم خیلی وقته که در این زمینه مطلب نذاشتید و ما منتظریم.

مهران گفت...

سلام بر اشکار
حالا شما فکر کن ما یکی یکی فشنگ توی آن بدمصب می چپاندیم! حله؟


-
سلام بر آشنا
به ابوی عرض کن بی معرفت اون کسیه که بعد بیست سال باید دخترش واسطه دیدار مجدد بشه. حالا من نمی دونستم شما ها کجا رفته بودین ایشون که می دونستن من کجام چرا یه سری،تماسی نگرفتن؟
من که قبلا بهت گفتم یواشکی تفنگ پدر جان رو از روی دیوار بردار البت یه جارویی چیزی جاش بگذار که شک نکنه. مادیونت رو هم فراموش نکن. اون فرزاد نا خلف رو هم گوشش رو بگیر بیان بیرجند. از من که یه روزه جفتتون رو استاد هوازنی از روی اسب کنم.
-
سلام بر محمد کل عزیز
والا من که موندم با این اینترنت ایران. میمونه اینهو خر استا ماسی(یادته) یه روز سواری میده،یه روز جفتک می ندازه و یه روز...بگذریم خودت بهتر می دونی. آنکال باش خبرت می کنم.

-سلام بر کرد عزیز
شما لطف دارید. ان شاءالله این کار ها رو که سامان بدم یه پست خاطره ای می ذارم